
Фото: Getty Images ЄС змінює підхід до правил щодо авто з ДВЗ
З 2035 року передбачається скорочення викидів вуглекислого газу на 90% для нових транспортних засобів.
Європейський союз відкладає план запровадити з 2035 року заборону на продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Про це повідомляє Bild.
Раніше ухвалені правила передбачали, що до 2035-го нові авто в ЄС мають повністю відповідати нормам нульових викидів, що фактично означало припинення продажу машин із ДВЗ.
Президент Європейської народної партії, найбільшої фракції в Європарламенті, Манфред Вебер заявив, що замість вимоги скоротити на 100% викиди вуглецю у нових автомобілях діятиме норма щодо скорочення на 90%. Тобто, автовиробники зможуть продовжити комплектувати авто бензиновими та дизельними двигунами.
На переконання європосадовців, це дозволяє залишатися вірними плану кліматичної нейтральності, втім, не завдає шкоди економіці у країнах, де виробництво авто є важливою галуззю.
Ще у 2022 році 27 країн-членів ЄС досягли угоди про фактичну заборону продажу нових автомобілів з ДВЗ, домовившись припинити їхню реєстрацію до 2035 року. Ціль полягала в тому, щоб знизити високий рівень викидів СО2 автомобільним сектором у рамках стратегії Євросоюзу щодо досягнення кліматичної нейтральності до 2050 року.
Проте все частіше європейські автоконцерни постають перед низкою серйозних проблем, борючись з технологічними викликами, пов’язаними з переходом на електротягу, а також з конкуренцією з боку Китаю, що різко посилилася.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Німеччина намагається врятувати ДВЗ від європейської заборони.
Автомобілі з ДВЗ відновлюють популярність у всьому світі
