Україна на Expo-2025 презентувала павільйон-магазин, де нічого не можна купити

Україна на Expo-2025 презентувала павільйон-магазин, де нічого не можна купити

Фото: facebook.com/mineconomdev/

Україна презентувала свій павільйон “Not For Sale” на Всесвітній виставці EXPO 2025 в Осаці (Японія). Про це повідомляється на сайті Міністерства економіки України.

– Український павільйон спричинив такий ажіотаж, що організаторам довелося залучати регулювальників руху. Щогодини через наш павільйон проходить до 1500 відвідувачів, а за пів року кількість людей, яка його побачить, за підрахунками організаторів сягне 23 мільйонів. Тому  це стратегічна можливість показати світові наші цінності та стійкість. Ми демонструємо, що навіть у найскладніших умовах українці продовжують боротися, розвиватися, ставати інноваційними. Для мене це також можливість показати наш економічний потенціал — розповісти історії підприємців, які попри війну і руйнування відновлюються, виходять на нові ринки і вражають світ, – заявила перша віцепрем’єр-міністерка – міністерка економіки Юлія Свириденко.

Україна відкрила павільйон “Not For Sale” (Не для продажу), що виглядає як магазин, де неможливо нічого купити. Тут представлено 18 предметів, що символізують важливі людські цінності, такі як свобода, гідність і стійкість. Кожен об’єкт має штрих-код, який відвідувачі можуть сканувати. Замість цін на товари на екрані з’являються відеоісторії з України, що метафорично відображають вартість таких прав, як освіта, свобода вибору та медична допомога.

Офіційне відкриття павільйону відбулося за участю Почесного консула України в Японії, представників Міністерства економіки Японії та інших гостей, які привітали Україну з початком виставки. Проєкт став можливим завдяки безкоштовному простору, наданому Японією, а також підтримці ООН в Україні, Укрзалізниці та Caparol.

Участь України в EXPO 2025 стала можлива завдяки підтримці українських бізнесів. Поруч з головним павільйоном розташована зона “Values-Driven Economy” (Економіка, керована цінностями), де представлені артефакти компаній, що працюють в Україні попри війну. Серед експонатів – каска від “ДТЕК”, прострілена сирена Ajax, колба нафти від “УКРНАФТА”, а також предмети від “Астарти”, “Біосфери” та Ощадбанка. Кожен експонат символізує стійкість українських підприємців.

EXPO 2025 – це Всесвітня виставка, яка проходить з 13 квітня по 13 жовтня 2025 року в Осаці, Японія. Це вже друга виставка такого рівня для Осаки, після EXPO 1970 року. Основна тема заходу – “Створення суспільства майбутнього для нашого життя”, що відображає прагнення до сталого розвитку та інновацій.

EXPO 2025 – це Всесвітня виставка, яка проходить з 13 квітня по 13 жовтня 2025 року в Осаці, Японія. Це вже друга виставка такого рівня для Осаки, після EXPO 1970 року. Основна тема заходу – “Створення суспільства майбутнього для нашого життя”, що відображає прагнення до сталого розвитку та інновацій. Кореспондентка Коротко про писала про EXPO-2025: покажуть літаючі авто, будинок зі сміття та місто майбутнього. EXPO-2025 повертається до традиційного 5-річного циклу після перенесення EXPO-2020 у Дубаї через пандемію COVID-19.
Джерело

Exit mobile version